W tym roku nasza koszykarska liga zyskała nowego partnera tytularnego - firmę Gleevery.
Dowiedzcie się więcej o naszych wspólnych planach i poznajcie nowe możliwości, wynikające z tej współpracy. Wiele bonusów przygotowaliśmy zarówno dla zawodników, jak i dla firm biorących udział w rozgrywkach. Wyjątkowe rabaty to tylko część z nich, zatem zapraszamy
!

 

Gleevery to polski startup technologiczny, który promuje wśród Polaków modę na przyjazne dla środowiska “korzystanie bez kupowania”, oferując pracodawcom możliwość uzupełnienia swojej listy benefitów pozapłacowych o ekologiczne rozwiązanie. Firmy mogą zaproponować pracownikom wynajmowanie niemalże dowolnego produktu m.in. z oferty Media Expert. Startup stworzył także Wishlistę, bezpłatną platformę pozwalającą wynajmować produkty z oferty lub zgłaszać propozycje przedmiotów, z których pracownicy chcieliby skorzystać w ramach benefitu pozapłacowego. Obecnie dzięki usłudze Gleevery pracownicy mogą korzystać z ponad kilkuset produktów takich jak: rowery, kamery sportowe, wyprawka dla dziecka, sprzęty gospodarstwa domowego czy telefony komórkowe, a pracodawca dopłaca ustaloną kwotę do wynajmu, tak jak w przypadku dofinansowania do kart sportowych lub abonamentów medycznych.

 

Wspierając największą ligę biznesową koszykówki w Polsce Gleevery rozszerza swoją działalność i przyłącza się do propagowania zdrowej rywalizacji.

 

- Nie mieliśmy wątpliwości, że nawiązanie współpracy z Koszykarską Ligą Biznesu wpisuje się w strategię Gleevery. Liga zrzesza ciekawe, różnorodne firmy z wielu branż, m.in. z bankowości, medycyny i logistyki, energii odnawialnej i IT, a jednocześnie utrzymuje ducha świeżej i elastycznej organizacji. Dodatkowo, jest sprawnie zarządzana przez Aleksandra Zarzyckiego, którego znam od lat. Jestem pewien, że możemy połączyć wartości naszych firm, być jeszcze bliżej tysięcy ludzi z pasją i wspierać zdrowy work-life-balance – mówi Jakub Buga, założyciel i CEO Gleevery.

 

Dodaje również, że aktualnie Gleevery rozszerza asortyment możliwych do wynajęcia produktów o setki nowych, typowo sportowych i turystycznych sprzętów. Będzie to wartość dodana dla pracowników oraz ich pracodawców, którzy już teraz należą do ligi lub dołączą do niej w przyszłości. Poprzez to partnerstwo, Gleevery chce pokazać, że praca i pasja mogą iść w parze i przynosić niezwykłe rezultaty zarówno na boisku jak i w biznesie.

- Cieszymy się na współpracę! Gleevery zapewni nagrody dla zawodników, które będą dodatkową motywacją dla startujących drużyn. Zakładamy także rozszerzenie naszej działalności o organizację wspólnych wydarzeń networkingowych łączących pasję do sportu z wymianą doświadczeń biznesowych. Dziesiątki firm grających w Koszykarskiej Lidze Biznesu i tak fantastyczny sponsor tytularny jak Gleevery to niesamowity potencjał, który zamierzamy w pełni wykorzystać - mówi Aleksander Zarzycki, Prezes Zarządu Koszykarskiej Ligi Biznesu.

W ramach wsparcia tegorocznej XV edycji rozgrywek w Warszawie i Poznaniu Gleevery będzie oferować zawodnikom szereg wyjątkowych nagród. Dodatkowo z myślą o rozwoju pasji pracowników, a także ich swobodnym dostępie do rozmaitych produktów, startup przygotował preferencyjne warunki benefitu pracowniczego dla firm, będących uczestnikami Ligi. Aby już teraz przetestować Gleevery w swojej firmie i zyskać nawet do 10 000 zł na wynajem produktów dla pracowników, wystarczy kliknąć tu i za pomocą przycisku “Zgłoś” aplikować do programu. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami współpracy.

 

Razem tworzyMY pozytywne doświadczenia. 💚